myphotostyle

Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Muffins!

Av Angelica - 2 december 2010 16:24

Hejsan!
Skolan idag var helt okej, fast var väääldigt kallt imorse, vi gick hela vägen till skolan i snöstorm typ!
Fast mamma hämta mig efter skolan, väldigt bra!
har bakat muffins nu, då blev super duper goda!
de är muffins med hallon & vit choklad!
ska nog göra lite matte nu, men kommnetra & skriv ngt tips som är gott & baka.. tycker de är så kul att baka!
men här får ni en liten  bild!
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 2 februari 2011 16:24

haha, känns så ovanligt att skriva här, känns som de var längesedan...de va trots allt förra året!men såg att de kommit lite besökare hit, så tänkte bara säga att ni är välkomna till min andra blogg, som jag kommer fortsätta på,  så besök; http://ang...

Av Angelica - 17 december 2010 21:43

Hejsan,  besök min nya blogg istället, har kommit igång med den nu , så besök & kommentera.& snälla, fråga mig saker, vill svara på de ni vill veta..http://angelicaphoto.blogspot.com ha en bra fredagskväll!  ...

Av Angelica - 6 december 2010 12:30

Hejsan, detta blir nog de sista inlägget här.. kommer att ta bort denna blogg senare,jag har bytat till http://blogspot.com. klicka här --> http://angelicaphoto.blogspot.com & kommentera & följ via bloglovin! ha de bra så ses vi på andra bloggen...

Av Angelica - 6 december 2010 10:12

Hejsan!Sitter här & kollar på tv ; lilla röda trakorn, hehe ! :)Har ont i halsen, men ska vila idag så jag blir frisk tills imorgon!Funderar på att byta från bloggplatsen.. man kan inte ändra så mycket som jag vill göra, men de är en bra bloggsida at...

Av Angelica - 5 december 2010 20:28

<a href="

Sök i bloggen

Presentation

Hej, jag heter Angelica & är 13 år. På fritiden är jag med mina vänner eller så går jag runt och fotar, vilket jag tycker är kul!
I bloggen kommer ni få läsa vad jag hittar på & få lite fototips och få se bilder jag tagit själv!
Är det något ni undar så

Fråga mig

1 besvarad fråga

Till gästboken..

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards