myphotostyle

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Angelica - 28 november 2010 21:23

Hejsan.

Spelat match idag mot Lödde , vi vann med 13-11 (: 
Efter de ringde jag johanna, hon skulle ner till julskyltningen med sin mamma & bror & jag skulle äta & duscha, men efter de skjuta mamma ner mig till stan så träffa jag johanna där & så gick vi runt lite :) 
Jag träffa lite folk, ex. Terese, Johanna Å, Emma, Linn, Kanjana & Nikki, trevligt trevligt!
& jag köpte en bok där de finns recept på 500 olika muffins, så nu ska de bakas!
Där finns även lite nyttigare alternativ, så vem vill prova spenat -& pinjenöttsmuffins?
haha, inte jag tack! 
har kollat på ensam mamma söker nu, sista avsnittet, tråkigt nog!

här får ni två bilder på min fina bok, 500 muffins!

  ha de bra!

 

Av Angelica - 28 november 2010 10:13

När första ljuset brinner står julens dörr på glänt
och alla barnen glädjas att fira få advent!


Hejsan!

hoppas ni alla hade en mysig morgon på första advent & tände första ljuset!

Idag ska jag spela match, fast ska först kolla på vårt andra lag, sen efter de spelar jag!
Och idag är det även julskyltning här i stan, men vet inte om jag ska dit, jag får se!
& vi har fått upp ljusstakarna i huset, jag längtar mer & mer till jul!

ha de bra!

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Hej, jag heter Angelica & är 13 år. På fritiden är jag med mina vänner eller så går jag runt och fotar, vilket jag tycker är kul!
I bloggen kommer ni få läsa vad jag hittar på & få lite fototips och få se bilder jag tagit själv!
Är det något ni undar så

Fråga mig

1 besvarad fråga

Till gästboken..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards